خرید جعبه کادوی شیک
نوشته شده توسط : نازی

ساخت جعبه کادو هنر زیبایی است که مطمئناً روزی به کار شما خواهد آمد. خرید جعبه کادویی شیک بسیاری از افراد ، وقتی می خواهند به شخصی که دوستشان دارند هدیه دهند ، می خواهند هدیه آنها چیز خاصی باشد. چیزی که باعث می شود مخاطبانش بفهمند چقدر دوستشان دارند. بعضی از افراد که ذوق و سلیقه زیادی دارند و البته دستی هم به هنر دارند ، هدیه های دست ساز خودشان را درست می کنند و به آنها هدیه می دهند. ممکن است بسیاری از ما هنر زیادی نداشته باشیم. ما می توانیم حداقل جعبه کادو را به دلخواه خود و با دستان خود بسازیم. همانطور که در این مقاله مشاهده می کنید.

به یک روش آسان و ساده برای ساخت یک جعبه کادویی زیبا و شیک فکر کنید و در این مقاله و از طریق این آموزش جالب و همچنین مدل جعبه کادو جعبه های زیبایی بسازید و بدین ترتیب بهترین و زیباترین جعبه کادو در خانه و با مقداری مقوا ، کاغذ رنگی و چسب استفاده کنید و از این جعبه هدیه زیبا و شیک لذت ببرید.

ساخت جعبه کادو

طرز تهیه جعبه کادو در خانه
آموزش ساده ساخت جعبه های کادو + مدل جعبه کادو:
ساخت جعبه کادو یکی از هنرهای زیبایی است که می تواند کاربردهای زیادی برای هر یک از ما داشته باشد. می توانید جعبه های کادویی دست ساز خود را تزئین کرده و از آنها به عنوان هدیه برای دوستان و اقوام استفاده کنید. بخاطر داشته باشید که اصول ساخت جعبه های کادو کاملاً مشابه است و می توانید جعبه های مختلفی را یاد بگیرید. بنابراین در زیر با یکی از ساده ترین مدل جعبه های کادو آشنا خواهید شد که زیبایی خاصی دارد و همین که این جعبه هدیه زیبا را درست کنید ، مطمئناً می توانید جعبه های متنوع دیگری نیز بسازید. قبل از شروع ساخت جعبه کادو ، وسایل لازم را تهیه کنید ، برای ساخت این نوع جعبه ها به مقوا ، کاغذ رنگی یا طرح دار ، روبان ، چسب و ابزارهای مناسب مانند قیچی ، خودکار ، خط کش و موارد دیگر نیاز دارید.

ساخت جعبه کادو

طرز تهیه جعبه کادو در خانه
اولین قدم کشیدن الگو روی جعبه کادو است. می توانید تصویر زیر را در اندازه مناسب چاپ کنید یا آن را روی یک کاغذ بکشید و سپس آن را به مقوا منتقل کنید. توجه داشته باشید که یک مدل به بدنه جعبه متصل شده و دیگری درب جعبه کادو است.

ساخت جعبه کادو

طرز تهیه جعبه کادو در خانه
اکنون مطابق شکل زیر ، لبه های کار را برش داده و الگوهای رسم شده را ببرید.

ساخت جعبه کادو

طرز تهیه جعبه کادو در خانه
در این مرحله به سمت خودکار و خط کش بروید و خطوطی را که چین را نشان می دهد بکشید.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: